Pravidla obchodu

Předpisy obchodu

OBSAH

  1. Definice
  2. Kontakt s Prodávajícím
  3. Technické požadavky
  4. Nakupování v obchodě
  5. Platby
  6. Plnění objednávky
  7. Reklamace
  8. Odstoupení od smlouvy
  9. Osobní údaje
  10. Obecné informace
  11. Další informace
  12. Závěrečná ustanovení

1. DEFINICE

Pracovní dny - dny od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.

Účet - bezplatná funkce Obchodu upravená samostatnými předpisy (služba poskytovaná elektronicky), díky které si Kupující může zřídit svůj individuální Účet v Obchodě.

Spotřebitel - spotřebitel ve smyslu zákona, též fyzická osoba, která uzavírá smlouvu přímo související se svou podnikatelskou činností.

Předpisy - tyto předpisy. Prodejna - Internetový obchod Rosemi provozuje prodávající na adrese https://rosemiparis.cz/

Prodávající - podnikatelé zapsaní do Centrálního registru a informací o hospodářské činnosti vedeném ministrem příslušným pro hospodářství a vedoucím Centrální registr a informace o hospodářské činnosti: Maylen Cosmetics Sp.zo.o. nip 637 221 0754 regon 386520335

2. KONTAKT S PRODÁVAJÍCÍM

Korespondenční adresa: Packeta - Maylen Cosmetics; 43-400 Cieszyn ul. Mostowa 4

E-mailová adresa: kontakt@rosemiparis.cz

3. TECHNICKÉ POŽADAVKY

Pro správné fungování obchodu je zapotřebí: zařízení s přístupem na internet a webový prohlížeč, který podporuje soubory cookie. Pro zadání objednávky v Obchodě je rovněž nutný aktivní e-mailový účet.

4. NAKUPOVÁNÍ V OBCHODĚ

Ceny zboží uvedené v obchodě jsou celkové ceny zboží. Prodávající upozorňuje, že celková cena objednávky se skládá z ceny za zboží uvedené v Obchodě a případných nákladů na dodání zboží. Zboží vybrané ke koupi musí být přidáno do nákupního košíku v Obchodě. Kupující si následně zvolí způsob dodání zboží a způsob úhrady objednávky z těch, které jsou k dispozici v Obchodě, a uvede údaje nezbytné pro vyřízení učiněné objednávky. Objednávka je učiněna, když Kupující potvrdí její obsah a souhlasí s obchodními podmínkami. Podání objednávky se rovná uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím. Prodávající vydá Spotřebiteli potvrzení o uzavření kupní smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží. Kupující se může v Obchodě zaregistrovat, tj. zřídit si v něm Účet, nebo nakupovat bez registrace tak, že při každé případné objednávce uvede své údaje.

5. PLATBY

Prodávající poskytuje zákazníkovi na základě kupní smlouvy následující způsoby platby:

  1. Platba v hotovosti na dobírku.

  2. Platba bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího: 321834989/0300

  3. Elektronická platba

Datum platby:

  1. Zvolí-li Zákazník platbu bankovním převodem nebo elektronické platby, je Zákazník povinen provést platbu do 2 kalendářních dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy.

  2. V případě platby na dobírku se Zákazník zavazuje vyzvednout a zaplatit zakoupené Produkty (včetně nákladů na dopravu) přímo u kurýra doručujícího zásilku nebo na Poště. V případě, že zákazník nedojde k platbě za doručenou zásilku, tedy v případě nesplnění kupní smlouvy zákazníkem, pošta zásilku vrátí zpět prodávajícímu (po 14 dnech od prvního pokusu o doručení). V takové situaci, tedy v případě neplnění kupní smlouvy ze strany kupujícího, může prodávající vyzvat kupujícího k jejímu plnění, jakož i požadovat náhradu škody, která mu byla způsobena tím, že kupující neplnil kupní smlouvu. Kupní smlouva, kterou se rozumí zejména pokrytí nákladů na zpáteční přepravu a výzvy k plnění smlouvy, platby.

6. PLNĚNÍ OBJEDNÁVKY

  1. Dodání Produktu je možné pouze na území České republiky.

  2. Dodání Produktu Zákazníkovi je splatné, pokud kupní smlouva nestanoví jinak. Náklady na dodání produktu (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby) jsou Zákazníkovi uvedeny na webových stránkách Internetového obchodu v záložce s informacemi o nákladech na dodání a při zadávání objednávky, včetně případů, kdy Zákazník projeví svou vůli být vázán Prodejem. Dohoda.

  3. Doba dodání Produktu Zákazníkovi je do 7 pracovních dnů, pokud není v popisu produktu nebo při zadávání Objednávky uvedena jiná lhůta. V případě Produktů s různými dodacími lhůtami je termínem dodání nejdelší daný termín, který však nesmí přesáhnout 14 Pracovních dnů.

  4. Prodávající je povinen dodat zboží bez vad,

  5. Zboží zakoupené na prodejně je doručováno v závislosti na kupujícím zvoleném způsobu dodání.

7. REKLAMACE

  1. Prodávající je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá za vady Zboží Spotřebiteli v souladu se zákonem.

  2. Fyzická vada spočívá v nesouladu prodávaného Zboží s kupní smlouvou. Zejména prodávaná věc je v rozporu se smlouvou, pokud:

    • Neexistují žádné vlastnosti, které by položka tohoto typu měla mít kvůli účelu uvedenému ve smlouvě nebo vyplývající z okolností nebo místa určení.

    • Nemá žádné vlastnosti, které prodávající kupujícímu poskytl, včetně poskytnutí vzorku nebo modrotisku.

    • Není vhodný k účelu, o kterém kupující prodávajícího při uzavírání smlouvy informoval, a prodávající nevznesl žádné námitky k jeho zamýšlenému použití.

    • Dodáno kupujícímu neúplné.
  3. Případné dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme e-mailem kontakt@rosemiparis.cz. Inzerované produkty zašlete prosím na následující adresu Packeta - Maylen Cosmetics; 43-400 Cieszyn ul. Mostowa 4. Nezapomeňte závadu popsat nebo jak k ní došlo a uvést, jak si přejete reklamaci vyřídit.
  4. Má-li prodávané Zboží vadu, může Zákazník:

    • požadovat výměnu Zboží bez vad,

    • požadovat odstranění vady,

    • předložit prohlášení o snížení ceny,

    • předložit prohlášení o odstoupení od smlouvy.

  5. Spotřebitel nemůže podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od Smlouvy, pokud Prodávající neprodleně a bez zbytečného obtíží spotřebitele vymění vadné Zboží za Zboží bez vady nebo odstraní vadu. Toto omezení neplatí, pokud bylo Zboží již Prodávajícím vyměněno nebo opraveno nebo Prodávající nesplnil povinnost vyměnit Zboží za bezvadné nebo odstranit vady.

  6. Spotřebitel může místo odstranění vady navržené prodávajícím požadovat výměnu Zboží bez vad nebo místo výměny věci odstranění vady. Toto oprávnění neplatí, pokud uvedení Zboží do souladu se Smlouvou způsobem zvoleným Spotřebitelem není možné a vyžadovalo by si nadměrné náklady ve srovnání se způsobem navrhovaným Prodávajícím.

  7. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o nepodstatnou vadu.
  8. Prodávající může odmítnout vyhovět požadavku Spotřebitele výměnou Zboží za Zboží bez vady nebo odstraněním vady, pokud uvedení vadného Zboží do souladu se Smlouvou způsobem zvoleným Spotřebitelem není možné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady oproti na jiný možný způsob jejich uvedení do souladu se Smlouvou. V případě, že Spotřebitel uplatní svá práva ze záruky na fyzické nebo právní vady Zboží, bude požadovat výměnu Zboží nebo odstoupí od Smlouvy, doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu zajišťuje Spotřebitel, avšak na náklady Prodávajícího.

  9. Zjistí-li Spotřebitel nesoulad Zboží s kupní smlouvou (fyzická vada), zašle Spotřebitel reklamované Zboží zpět Prodávajícímu spolu s popisem neshody. Poskytovatel služby doporučuje přiložit doklad o koupi za účelem zlepšení procesu reklamace.

  10. Spotřebitel pozbývá právo na reklamaci, pokud do jednoho roku od zjištění vady Zboží, nejpozději však do dvou let od dodání věci Spotřebiteli, neoznámí Prodávajícímu tento fakt.

  11. Prodávající se zavazuje posoudit každou reklamaci do 14 dnů.

  12. Způsob vyřízení reklamace volí Prodávající dle vlastního uvážení:

    • písemně na adresu inzerenta

    • elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou inzerentem

    • telefonicky

PRODEJ

  1. Poskytovatel služeb může organizovat a vyhlašovat dočasné nebo množstevní akce na vybrané produkty.
  2. Účast v akci může být omezena nebo regulována dalšími dokumenty obsaženými na webových stránkách Obchodu (např. promoční řád) pro daný produkt/službu.
  3. Množstevní akce se vztahují na konkrétní množství daného produktu/služby a trvají do vyprodání zásob nebo do zrušení akce Obchodem.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Odstoupení od Smlouvy ze strany Prodávajícího nebo Zákazníka může proběhnout za podmínek stanovených právními předpisy.

  2. Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí Zboží.

  3. Informaci o odstoupení od Smlouvy ze strany Spotřebitele obsahuje poučení o právu na odstoupení, které je k dispozici na webových stránkách Obchodu.

  4. Právo na odstoupení od Smlouvy nemá Spotřebitel v souvislosti s některými smlouvami:
    1. pro poskytování služeb, pokud Prodávající plně provedl službu s výslovným souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po provedení služby Prodávajícím ztratí nárok na odstoupit od Smlouvy;

    2. u nichž cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá prodávající pod kontrolou a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;

    3. ve kterém je Zboží nepřefabrikovanou věcí, vyrobenou podle specifikací Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;

    4. ve kterém je Zboží věcí, která se rychle kazí nebo má krátkou dobu použitelnosti;

    5. ve kterém je Zbožím věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání;

    6. ve kterém jsou Zbožím věci, které jsou po dodání svou povahou nerozlučně spojeny s jinými věcmi;

    7. ve kterém jsou Zbožím alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření Smlouvy a jejichž dodání se může uskutečnit až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, nad nimiž nemá Prodávající kontrolu;
    8. ve kterém Spotřebitel výslovně požadoval, aby se k němu prodávající dostavil za účelem neodkladné opravy nebo údržby; v případě, že prodávající poskytuje jiné doplňkové služby, než které si spotřebitel vyžádal, nebo poskytuje věci jiné než náhradní díly nutné k provedení opravy nebo údržby, je spotřebitel oprávněn v souvislosti s doplňkovými službami nebo věcmi odstoupit od smlouvy;

    9. ve kterém jsou Zbožím zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;

    10. na doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;

    11. uzavřena formou veřejné dražby;

    12. na poskytování ubytovacích služeb pro jiné než bytové účely, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s trávením volného času, zábavu, sportovní nebo kulturní akce, pokud je ve smlouvě stanoven den nebo období poskytování služby;

    13. na dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud poskytování služby začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co jej prodávající informoval o ztrátě právo na odstoupení od smlouvy.
  5. Prodávající neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátí Spotřebiteli všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání Zboží. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, ledaže Spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nebude znamenat žádné náklady.

  6. Pokud si spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený prodávajícím, není prodávající povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, které mu tím vznikly.

  7. Spotřebitel je povinen vrátit Zboží spolu s veškerým příslušenstvím včetně obalu, pokud je důležitou součástí Zboží. Prodávající může upustit od vrácení platby až do obdržení zboží nebo do doby, než bude prodávajícímu předložen doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.

  8. Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení Zboží, ledaže s jejich nesením souhlasil Prodávající nebo Spotřebitele o nutnosti nést tyto náklady neinformoval.

  9. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží v důsledku užití zboží nad rámec toho, co je nutné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Zboží.

  10. V případě účinného odstoupení od Smlouvy se Smlouva považuje za neplatnou.

9. OSOBNÍ ÚDAJE
Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při využívání Obchodu je Prodávající. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Prodávajícím - včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů - naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě - z důvodu zásady transparentnosti obsažené v obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně údajů – „GDPR“. Účelem zpracování údajů kupujícího prodávajícím, poskytnutých kupujícím v souvislosti s nákupy v Obchodě, je vyřizování objednávek. Základem zpracování osobních údajů je v tomto případě: kupní smlouva nebo úkony učiněné na žádost kupujícího směřující k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR), právní povinnost prodávajícího související s vedením účetnictví ( čl. 6 odst. 1 písm. c) a oprávněný zájem prodávajícího spočívající ve zpracování údajů za účelem zjištění, uplatnění nebo obhajoby jakýchkoli nároků (čl. 6 odst. 1 písm. F GDPR). Poskytnutí údajů kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné k uzavření kupní smlouvy. Neposkytnutí údajů zabrání uzavření kupní smlouvy v Obchodě. Údaje kupujícího poskytnuté v souvislosti s nákupy v Obchodě budou zpracovávány do:

  • kupní smlouva uzavřená mezi kupujícím a prodávajícím pozbývá platnosti;

  • na prodávajícího se již nebude vztahovat zákonná povinnost zpracovávat údaje kupujícího;

  • zanikne možnost uplatňovat nároky Kupujícího nebo Prodávajícího související s kupní smlouvou uzavřenou Obchodem;

  • námitka kupujícího proti zpracování jeho osobních údajů bude akceptována - pokud byl základem pro zpracování údajů oprávněný zájem prodávajícího - v závislosti na tom, co je v daném případě použitelné a co se nejpozději stane.

Kupující má právo požadovat: přístup ke svým osobním údajům, opravu, výmaz, omezení zpracování, přenos údajů jinému správci, jakož i právo: kdykoli vznést námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících se zvláštním situace Kupujícího - ke zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 sec. 1 lit. f GDPR (tj. o oprávněných zájmech, které správce sleduje). Pro uplatnění svých práv by měl Kupující kontaktovat Prodávajícího s využitím údajů z § 2 Nařízení. Má-li kupující za to, že jeho údaje jsou zpracovávány protiprávně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.

10. OBECNÉ INFORMACE

  1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit zákazníkovi daňový doklad. Prodávající je dále povinen zaevidovat online prodej u finančního úřadu v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin.
  2. Za účelem nezávislého, nestranného, transparentního, efektivního, rychlého a spravedlivého mimosoudního řešení případných sporů ze smluvních závazků vyplývajících z online kupních smluv nebo smluv o poskytování služeb uzavřených s Vámi jako spotřebitelem prostřednictvím stránek rosemiparis.cz, rádi bychom Vás informovali o existenci a možnosti využívání evropské platformy SOL (dále jen „platforma SOL“). Platforma SOL je interaktivní webová stránka, bezplatná a dostupná online ve všech úředních jazycích institucí Evropské unie, vytvořená pro spotřebitele a podnikatele, kteří chtějí usilovat o mimosoudní řešení sporů uvedených v předchozím odstavci. Platforma SOL je přístupná na následující internetové adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

11. DALŠÍ INFORMACE

§ 1 Účet

  1. Registrace účtu na webových stránkách Obchodu je bezplatná a vyžaduje následující úkony: Kupující vyplní registrační formulář uvedením konkrétních údajů a odesláním prohlášení ohledně přijetí Nařízení, zpracování osobních údajů, předávání obchodních informací. Na e-mailovou adresu Zákazníka, kterou uvedl při registraci účtu, bude zaslán odkaz pro ověření účtu. Přihlášení k účtu spočívá v poskytnutí e-mailové adresy Zákazníka a hesla nastaveného Zákazníkem. Heslo je důvěrné a nemělo by být s nikým sdíleno.
  2. Účet umožňuje Zákazníkovi zadávat nebo upravovat data, zadávat nebo kontrolovat Objednávky a prohlížet historii Objednávek.
  3. Elektronická služba Účet je poskytována bezplatně po dobu neurčitou.
  4. Zákazník může z účtu v Obchodě kdykoli odstoupit zasláním příslušné žádosti Prodávajícímu e-mailem na následující e-mailovou adresu: kontakt@rosemiparis.cz nebo písemně na adresu prodávajícího: Packeta - Maylen Cosmetics; 43-400 Cieszyn ul. Mostowa 4.

§ 2. Newsletter

  1. Účelem služby Newsletter je poskytnout zákazníkovi objednané informace.
  2. Používání Newsletteru nevyžaduje registraci účtu Zákazníkem, ale vyžaduje poskytnutí e-mailové adresy a zasílání prohlášení o přijetí Nařízení, zpracování osobních údajů, předávání obchodních informací.
  3. Na e-mailovou adresu Zákazníka bude zaslán odkaz potvrzující přihlášení k odběru Newsletteru.
  4. Služba Newsletter je poskytována bezplatně po dobu neurčitou.
  5. Zákazník se může kdykoli odhlásit z odběru newsletteru zasláním příslušné žádosti prodávajícímu e-mailem na následující e-mailovou adresu: kontakt@rosemiparis.cz nebo písemně na adresu prodávajícího: Packeta - Maylen Cosmetics; 43-400 Cieszyn ul. Mostowa 4.

§ 3. Sleva

1. Prodávající může poskytnout zákazníkům slevy za podmínek stanovených prodávajícím.

2. Sleva je dostupná jak Zákazníkům, kteří mají Účet v prodejně Prodávajícího, tak i neregistrovaným Zákazníkům.

3. Sleva je jednorázová a lze ji využít pouze jednou v rámci nákupu v Obchodě a nelze ji kombinovat s jinými slevami.

4. Nesprávně získaná sleva může být odvolána. Prodávající o tom bude Zákazníka informovat e-mailem, telefonicky nebo SMS zprávou.

5. Využití slevy je dobrovolné.

6. Sleva se poskytuje poskytnutím slevového kódu Zákazníkovi. Pro uplatnění slevy stačí zadat daný řetězec alfanumerických znaků do pole „Uplatnit kupón“ na stránce „Košík“. Zadáním kódu, jak je popsáno výše, aktivujete slevu o procentuální hodnotu Produktů v košíku.

7. Slevy se nesčítají. To znamená, že na jednu objednávku lze uplatnit pouze jednu slevu.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Smlouvy uzavírané prostřednictvím Internetového obchodu se uzavírají v českém jazyce.
  2. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu Řádu ze závažných důvodů, tj.: změny zákona; změny v platebních a dodacích metodách - v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivní implementaci ustanovení těchto Pravidel.
  3. Ve věcech neupravených těmito Pravidly se použijí obecně závazná ustanovení českého práva.

ŠABLONA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát: Packeta - Maylen Cosmetics; 43-400 Cieszyn ul. Mostowa 4

Vzor: A __________ tímto informuji ____________ o svém _______________ odstoupení od smlouvy o prodeji následujících položek () smlouvy o dodávce následujících položek ()

  • Datum uzavření smlouvy()/receipt()

  • Jméno spotřebitele

  • Adresa spotřebitele

  • Podpis spotřebitele (pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě)

  • Datum